علت حساسیت بازار ارز نسبت به انتخابات ریاست مجلس چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) خصوصی‌سازی خودروسازان چگونه زمینه تخلفات بزرگ را فراهم می‌کند؟ پشت پرده افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) معافیت مالیاتی جدید تصویب شد ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت، به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات
سرخط خبرها

وزیر کار: منابع لازم برای استفاده ۷ دهک اول از کالابرگ الکترونیکی فراهم شد

  • کد خبر: ۲۰۱۱۵۴
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
وزیر کار: منابع لازم برای استفاده ۷ دهک اول از کالابرگ الکترونیکی فراهم شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال خوب مردم از کالابرگ الکترونیکی گفت: این امکان در همه فروشگاه های زنجیره‌ای فراهم شده است و متقاضیان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: موضوع کالا برگ الکترونیکی در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسعه یافته و هر ماه نسبت به ماه دیگر استقبال مردم از آن بیشتر می‌شود و این آمادگی برای استفاده هفت دهک اول از این مزیت وجود دارد و منابع لازم برای این موضوع پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدون هیچ تاخیری یارانه تشویقی به حساب کاربران تزریق می‌شود تا مشکلی در این حوزه نباشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به سامانه مودیان مالیاتی متصل هستند، بیان کرد: این شرکت‌ها کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقصاد دارند.

درباره اینکه آیا عملکرد تعاونی‌ها به صورت قانونی انجام می‌شود، گفت: اصل تعاونی‌ها بر انجام درست وظایف است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سامانه مودیان مالیاتی و اینکه آیا شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه به این سامانه متصل شدند یا خیر، افزود: تمام شرکت‌های زیر مجموعه به سامانه متصل هستند و در حوزه قانون مالیات‌های خود را پرداخت می‌کنند و اگر رصد شود، خواهید دید که شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد دارند.

وی درباره اینکه آیا وزارت تعاون، در آستانه شب یلدا به پویش یلدای مهربانی پیوسته است، عنوان کرد: این کار دولتی نیست بلکه فردی و شخصی است. ولی همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله افرادی هستند که به این پویش پیوسته‌اند.

مرتضوی درباره اینکه به رغم ابلاغ قانون بیمه کارگران ساختمانی، اما هنوز بیشتر آن‌ها بیمه نشدند، توضیح داد: این قانون توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است و از تاریخ ابلاغ طبق قانون باید اجرا شود و سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به تمام شعبات خود این قانون را ابلاغ کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: اگر در برخی از شعبات سازمان تامین اجتماعی، این قانون اجرا نمی‌شود، اطلاع رسانی کنید تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->